Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika (CROSBI ID 192376)

Prilog u časopisu | stručni rad

Truck-Biljan, Ninočka Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 30 (2001), 1/2; 45-57

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika

Ovaj rad razmatra primjenjivost komunikativnog pristupa, kao i lekcije koja je isplanirana i pripremljena tako da rezultira zadatkom (osobni slobodniji prijevod engleskoga izvornika "task- based lesson design", tipa lekcije koja se koristi uglavnom u nastavi engleskog jezika), u nastavi engleskog i njemačkog jezika u osnovnoj školi. Svrha ove praktične primjene u razredu jest podijeliti ideje i iskustva s kolegama učiteljima stranih jezika. Problemi koji se javljaju tijekom obrade lekcije, kao i rezultat ovoga "pokusa", konačno dovode do analize i zaključka. Na početku se prikazuje kratak pregled sadašnje situacije u poučavanju engleskoga jezika, kao i u razmišljanju, tako i u praksi. Drugi dio objašnjava situaciju u školi u kojoj se provodi praktična primjena, te gradi svojevrsni most između teorije i prakse. Zatim se opisuju i izvode dvije lekcije, i to u njemačkom i engleskom razredu, s djecom koja uče oba jezika u redovnom i izbornom programu.

komunikativni pristup; lekcija planirana tako da rezultira zadatkom; zadatak

nije evidentirano

engleski

One Lesson Design for Two Languages

nije evidentirano

communicative approach; task-based lesson design; task

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (1/2)

2001.

45-57

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

nije evidentirano