Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika (CROSBI ID 192376)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Truck-Biljan, Ninočka
hrvatski
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika
Ovaj rad razmatra primjenjivost komunikativnog pristupa, kao i lekcije koja je isplanirana i pripremljena tako da rezultira zadatkom (osobni slobodniji prijevod engleskoga izvornika "task- based lesson design", tipa lekcije koja se koristi uglavnom u nastavi engleskog jezika), u nastavi engleskog i njemačkog jezika u osnovnoj školi. Svrha ove praktične primjene u razredu jest podijeliti ideje i iskustva s kolegama učiteljima stranih jezika. Problemi koji se javljaju tijekom obrade lekcije, kao i rezultat ovoga "pokusa", konačno dovode do analize i zaključka. Na početku se prikazuje kratak pregled sadašnje situacije u poučavanju engleskoga jezika, kao i u razmišljanju, tako i u praksi. Drugi dio objašnjava situaciju u školi u kojoj se provodi praktična primjena, te gradi svojevrsni most između teorije i prakse. Zatim se opisuju i izvode dvije lekcije, i to u njemačkom i engleskom razredu, s djecom koja uče oba jezika u redovnom i izbornom programu.
komunikativni pristup; lekcija planirana tako da rezultira zadatkom; zadatak
nije evidentirano
engleski
One Lesson Design for Two Languages
nije evidentirano
communicative approach; task-based lesson design; task
nije evidentirano