Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika (CROSBI ID 192374)

Prilog u časopisu | stručni rad

Truck-Biljan, Ninočka Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 29 (2000), 3; 163-169

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika

Ovaj članak će započeti pokušajem davanja razloga za uporabu kamere u poučavanju i učenju stranih jezika, zatim će se navesti neke prednosti te uporabe. Nakon toga će se opisati situacija u hrvatskim školama danas, naravno u vezi s mogućnošću uporabe kamere u razredu. Slijedi prikaz uloge učitelja u ovoj specifičnoj situaciji, a dane su i neke ideje za snimanje. Naravno, postoji i drugi dio problema koji vrijedi spomenuti, a to su neke negativne strane snimanja koje su uglavnom, osim tehničkih problema, povezane s mikro- i makroplaniranjem. Članak će ponuditi i neka osobna iskustva te sumirati pažljivim razmatranjem mogućnosti uporabe kamere u razredu.

kamera; uloge učitelja i učenika; vještine

nije evidentirano

engleski

The Video Camera in the Classroom: Why and How to Use Video Cameras in Foreign Language Teaching

nije evidentirano

video camera; teacher and student roles; skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (3)

2000.

163-169

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Pedagogija