Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi? (CROSBI ID 192337)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Truck-Biljan, Ninočka Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi? // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 40 (2011), 3; 191-204

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?

Danas svjedočimo povećanju ponude programa za učenje stranih jezika djece predškolske dobi u Republici Hrvatskoj. Kakvi su programi za učenje stranih jezika koje nam nude predškolske ustanove i što se događa prilikom prijelaza djece u osnovnu školu? Postoji li okomita poveznica, odnosno osiguravanje nastavljanja učenja ili se počinje učiti od početka? U ovome smo istraživanju putem anketnoga upitnika željeli saznati jesu li učitelji engleskoga i njemačkoga jezika koji poučavaju strane jezike od 1. do 4. razreda osnovnih škola u Slavoniji i Baranji dovoljno upoznati s programima učenja stranih jezika u predškolskim ustanovama. Raščlambom provedene ankete utvrđeno je da učitelji nisu dovoljno upoznati s programima, ali smatraju da su djeca koja su ih završila u prednosti. Bolje poznavanje sadržaja, metoda i oblika rada programa moglo bi doprinijeti boljem planiranju i programiranju nastave stranih jezika u osnovnim školama. Rezultati ovoga istraživanja mogu poslužiti kao polazišna točka k boljemu povezivanju programa učenja stranih jezika u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama.

programi učenja stranih jezika u dječjim vrtićima ; učitelji stranih jezika u osnovnim školama ; kontinuitet učenja stranoga jezika

nije evidentirano

engleski

From Kindergarten to the Primary School

nije evidentirano

programmes of teaching of foreign languages in kindergardens ; teachers of foreign languages in primary schools ; continuity of foreign language learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (3)

2011.

191-204

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

nije evidentirano