Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika (CROSBI ID 192336)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Truck-Biljan, Ninočka
hrvatski
Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika
Vjerovanja o učenju ne samo jednoga, nego i više stranih jezika zanimljiva su istraživačima i praktičarima jer mogu utjecati na pristup učenju i poučavanju. Koja su vjerovanja učenika dvaju stranih jezika kojima oba strana jezika u osnovnoj školi predaje isti učitelj i onih kojima predaju različiti učitelji? Što vjeruju njihovi učitelji? Kakva je povezanost vjerovanja učitelja i učenika? Istraživanje je provedeno na učenicima osnovne škole koji uče engleski i njemački i njihovim učiteljima koji im predaju ili oba ili samo jedan strani jezik. Utvrđena su uglavnom pozitivna vjerovanja o učenju više od jednoga stranog jezika i određene manje razlike između učenika s istim i učenika s različitim učiteljima stranih jezika. Nisu utvrđene velike razlike između vjerovanja pojedinih skupina učenika i njihovih učitelja.
vjerovanja; dvojezičnost; višejezičnost; strani jezici
nije evidentirano
engleski
Two in one, one in two
nije evidentirano
beliefs; bilingualism; multilingualism; foreign languages
nije evidentirano