Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika (CROSBI ID 192336)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Truck-Biljan, Ninočka Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 41 (2012), 2; 153-170

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika

Vjerovanja o učenju ne samo jednoga, nego i više stranih jezika zanimljiva su istraživačima i praktičarima jer mogu utjecati na pristup učenju i poučavanju. Koja su vjerovanja učenika dvaju stranih jezika kojima oba strana jezika u osnovnoj školi predaje isti učitelj i onih kojima predaju različiti učitelji? Što vjeruju njihovi učitelji? Kakva je povezanost vjerovanja učitelja i učenika? Istraživanje je provedeno na učenicima osnovne škole koji uče engleski i njemački i njihovim učiteljima koji im predaju ili oba ili samo jedan strani jezik. Utvrđena su uglavnom pozitivna vjerovanja o učenju više od jednoga stranog jezika i određene manje razlike između učenika s istim i učenika s različitim učiteljima stranih jezika. Nisu utvrđene velike razlike između vjerovanja pojedinih skupina učenika i njihovih učitelja.

vjerovanja; dvojezičnost; višejezičnost; strani jezici

nije evidentirano

engleski

Two in one, one in two

nije evidentirano

beliefs; bilingualism; multilingualism; foreign languages

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (2)

2012.

153-170

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

nije evidentirano