Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene (CROSBI ID 192300)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kolar Billege, Martina Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 399-418

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene

U ovom su radu, u predistraživanju, istraženi stavovi učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik – područje jezik u 4. razredu osnovne škole (N=538). Glavno je istraživanje provedeno u dva dijela, na prigodnom uzorku (N=72). Unutar prve grupe ispitanika (N=40) pokazala se neusklađenost u mišljenju o broju obrazovnih postignuća potrebnih za istu ocjenu. Unutar druge grupe ispitanika (N=32) pokazala se nemogućnost određivanja razina obrazovnih postignuća za pojedine ocjene. Neusklađenost u stavovima i mišljenjima učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u Hrvatskom jeziku, potvrđena ovim istraživanjem, ukazuje na potrebu određivanja standarda postignuća učenika u pojedinim etapama školovanja, na razini obrazovnog sustava, da bi ocjene bile usporedive.

ocjenjivanje ; obrazovna postignuća ; hrvatski jezik ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Discrepancy in assessment - the same achievements and different pupils' marks

nije evidentirano

assessment ; educational achievement ; Croatian language ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

153 (3-4)

2012.

399-418

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija