Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene (CROSBI ID 192300)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene
U ovom su radu, u predistraživanju, istraženi stavovi učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik – područje jezik u 4. razredu osnovne škole (N=538). Glavno je istraživanje provedeno u dva dijela, na prigodnom uzorku (N=72). Unutar prve grupe ispitanika (N=40) pokazala se neusklađenost u mišljenju o broju obrazovnih postignuća potrebnih za istu ocjenu. Unutar druge grupe ispitanika (N=32) pokazala se nemogućnost određivanja razina obrazovnih postignuća za pojedine ocjene. Neusklađenost u stavovima i mišljenjima učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u Hrvatskom jeziku, potvrđena ovim istraživanjem, ukazuje na potrebu određivanja standarda postignuća učenika u pojedinim etapama školovanja, na razini obrazovnog sustava, da bi ocjene bile usporedive.
ocjenjivanje ; obrazovna postignuća ; hrvatski jezik ; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Discrepancy in assessment - the same achievements and different pupils' marks
nije evidentirano
assessment ; educational achievement ; Croatian language ; primary education
nije evidentirano