Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 596020)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolar Billege, Martina Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj // Sodobni pristopi poučevanja novih generacij / Orel, Mojca (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2012. str. 387-405

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj

Glavni je cilj istraživanja ispitati mišljenja učitelja o broju i vrsti obrazovnih postignuća koja bi učenik trebao dostići za ocjene 2 i 5 u području jezika iz nastavnog predmeta Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Problemi istraživanja bili su: ispitati koja obrazovna postignuća učitelji smatraju važnima za ocjenu 2 te ispitati misle li učitelji da se učenicima može dodijeliti ocjena 5, iako nisu dostigli neka obrazovna postignuća i koja obrazovna postignuća nije bitno doseći. Rezultati su pokazali neusklađenost ispitanika u mišljenju o tome koliko je obrazovnih postignuća potrebno doseći za ocjene 2 (dovoljan) i 5 (izvrstan). Ocjena koju učitelji dodjeljuju učenicima temelji se na subjektivnoj procjeni svakog ocjenjivača. Takva situacija ne omogućuje usporedivost ocjena ni na kojoj razini (razrednoj, školskoj, državnoj).

obrazovna postignuća ; ocjena ; hrvatski jezik ; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Marks based on the amount and type of obtained educational achievements in the area of language for the subject Croatian Language in the 4th grade of primary school in the Republic of Croatia

nije evidentirano

educational achievements ; marks ; Croatian language ; primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

387-405.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sodobni pristopi poučevanja novih generacij

Orel, Mojca

Ljubljana: EDUvision

978-961-93189-6-6

Podaci o skupu

EDUvision

ostalo

06.12.2012-07.12.2012

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija