Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole (CROSBI ID 596019)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina
hrvatski
Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole
Preduvjet za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja je sposobnost raspoznavanja glasova u riječi i sintetiziranje tih glasova u cjelovitu riječ te uočavanje značenja riječi. Hrvatski je jezik u svojoj strukturi analitičko sintetički pa je važnost mjerenja predčitačkih vještina (glasovne analize i sinteze) preduvjet za organizaciju primjerenog metodičkog pristupa početnom čitanju i pisanju. Rezultati ovog istraživanja pokazatelj su razvojne pismenosti učenika na početku prvoga razreda osnovne škole, a istodobno se mogu koristiti pri strukturiranju pisanih i audio materijala te metodičkih artefakata namijenjenih početnom čitanju i pisanju. Svrha istraživanja je prepoznati inicijalno stanje predčitačkih vještina kako bi učenici ovladali tehnikom čitanja do razine automatizacije. Pristup utemeljen na znanstvenim pokazateljima omogućuje čitačima, polučitačima i nečitačima napredovanje u skladu s njihovim mogućnostima.
predčitačke vještine ; glasovna analiza i sinteza ; hrvatski jezik ; prvi razred osnovne škole
nije evidentirano
engleski
MEASURING PRE-READING VOCAL ANALYSIS AND SYNTHESIS SKILLS IN MOTHER TONGUE/CROATIAN AT THE BEGINNING OF THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL
nije evidentirano
pre-reading skills ; sound analysis and synthesis ; the Croatian language ; first grade of primary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
301-312.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova
Blažetin, Stjepan
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj
978-963-88818-4-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096