Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole (CROSBI ID 596019)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole // X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova / Blažetin, Stjepan (ur.). Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2012. str. 301-312

Podaci o odgovornosti

Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

hrvatski

Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole

Preduvjet za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja je sposobnost raspoznavanja glasova u riječi i sintetiziranje tih glasova u cjelovitu riječ te uočavanje značenja riječi. Hrvatski je jezik u svojoj strukturi analitičko sintetički pa je važnost mjerenja predčitačkih vještina (glasovne analize i sinteze) preduvjet za organizaciju primjerenog metodičkog pristupa početnom čitanju i pisanju. Rezultati ovog istraživanja pokazatelj su razvojne pismenosti učenika na početku prvoga razreda osnovne škole, a istodobno se mogu koristiti pri strukturiranju pisanih i audio materijala te metodičkih artefakata namijenjenih početnom čitanju i pisanju. Svrha istraživanja je prepoznati inicijalno stanje predčitačkih vještina kako bi učenici ovladali tehnikom čitanja do razine automatizacije. Pristup utemeljen na znanstvenim pokazateljima omogućuje čitačima, polučitačima i nečitačima napredovanje u skladu s njihovim mogućnostima.

predčitačke vještine ; glasovna analiza i sinteza ; hrvatski jezik ; prvi razred osnovne škole

nije evidentirano

engleski

MEASURING PRE-READING VOCAL ANALYSIS AND SYNTHESIS SKILLS IN MOTHER TONGUE/CROATIAN AT THE BEGINNING OF THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL

nije evidentirano

pre-reading skills ; sound analysis and synthesis ; the Croatian language ; first grade of primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

301-312.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova

Blažetin, Stjepan

Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj

978-963-88818-4-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija