Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625763

Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika


Kisovar-Ivanda, Tamara; Batarelo Kokić, Ivana
Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika // Magistra Iadertina, 7 (2012), 1; 7-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 625763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika
(Connection between homeland identity and museum experience among students)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 7 (2012), 1; 7-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zavičajni identitet; zavičajne dimenzije muzejskog doživljaja; percepcija muzejskih sadržaja
(homeland identity; regional dimensions of the museum experience; perception of museum contents)

Sažetak
U radu je predstavljena ideja o osobnom identitetu muzejskog posjetitelja, u našem slučaju učenika, kao temelju doživljaja muzeja i njegovih sadržaja. Ideja je promišljana u istraživanju zavičajnih dimenzija učeničkoga muzejskog iskustva. Međusobni odnos zavičajnog identiteta učenika i njegove percepcije muzejskih sadržaja, promatran je na primjeru proučavanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini učenika drugih i četvrtih razreda Osnovne škole iz Benkovca. Iako u Benkovcu djeluje Zavičajni muzej grada Benkovca, zavičajne dimenzije muzejskog iskustva praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. Time se u raznolikosti ukupnog muzejskog postava omogućilo praćenje učeničke usmjerenosti na povijesno-arheološke sadržaje benkovačkoga zavičajnog prostora, kao integrirane dijelove ukupnog postava. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada je objašnjena povezanost usmjerenosti i sadržajnog strukturiranja učeničke percepcije muzejskih predmeta i zavičajne dimenzije muzejskog doživljaja učenika, dakle njihovog zavičajnog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet u Splitu,
Sveučilište u Zadru

Citiraj ovu publikaciju

Kisovar-Ivanda, Tamara; Batarelo Kokić, Ivana
Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika // Magistra Iadertina, 7 (2012), 1; 7-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kisovar-Ivanda, T. & Batarelo Kokić, I. (2012) Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika. Magistra Iadertina, 7 (1), 7-19.
@article{article, year = {2012}, pages = {7-19}, keywords = {homeland identity, regional dimensions of the museum experience, perception of museum contents}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Connection between homeland identity and museum experience among students}, keyword = {homeland identity, regional dimensions of the museum experience, perception of museum contents} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Hrcak