Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u doživljaju učinkovitosti timskog rada s obzirom na dob i profil stručnjaka u predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 192182)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško Razlike u doživljaju učinkovitosti timskog rada s obzirom na dob i profil stručnjaka u predškolskom odgoju i obrazovanju // Magistra Iadertina, 7 (2012), 1; 55-72

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Razlike u doživljaju učinkovitosti timskog rada s obzirom na dob i profil stručnjaka u predškolskom odgoju i obrazovanju

Cilj istraživanja bio je utvrditi razlikuju li se stručnjaci u dječjim vrtićima u doživljaju timske učinkovitosti s obzirom na zanimanje (odgojitelji nasuprot stručnim suradnicima), te s obzirom na dobnu skupinu kojoj pripadaju i duljinu njihova radnog staža. Ispitali smo uzorak od 401 sudionika, prosječne dobi 42, 669, 56 godina, odgojitelja i stručnih suradnika (psihologa, pedagoga, logopeda, defektologa, zdravstvenih voditelja) u dječjim vrtićima grada Zagreba, primjenom upitnika Doživljaj učinkovitosti timskog rada u dječjem vrtiću. Utvrdili smo statistički značajne faktore razlika u doživljaju aspekata timske učinkovitosti, s obzirom na zanimanje (odgojitelji nasuprot stručnim suradnicima – razlike su značajne u svim dimenzijama), kao i s obzirom na dobnu skupinu kojoj sudionici pripadaju (razlika značajna u dimenziji osobni utjecaj). Međutim, nismo pronašli značajne faktore razlika u doživljaju aspekata timske učinkovitosti s obzirom na duljinu radnog staža stručnjaka.

timski rad; stručni suradnici; odgojitelji; razlike

nije evidentirano

engleski

Differences in the experiences of the teamwork efficiency with respect to age and profile of the experts in preschool education

nije evidentirano

teamwork; professional associates; teachers; differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2012.

55-72

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija