Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625193

Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata


Oreb, Goran; Vlašić, Jadranka; Katović, Darko; Bijelić, Snežana
Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata // Anthropological aspects of sports, physical education and recreation: zbornik radova=Antropološki aspekti sporta, fizičkog vaspitanja i rekreacije: proceedings book / Simović, Slobodan (ur.).
Banja Luka: University Banja Luka, Faculty of Physical Education and Sport, 2012. str. 11-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata
(Attendance at dance classes in relation to dance results of male and female students)

Autori
Oreb, Goran ; Vlašić, Jadranka ; Katović, Darko ; Bijelić, Snežana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Anthropological aspects of sports, physical education and recreation: zbornik radova=Antropološki aspekti sporta, fizičkog vaspitanja i rekreacije: proceedings book / Simović, Slobodan - Banja Luka : University Banja Luka, Faculty of Physical Education and Sport, 2012, 11-18

Skup
3rd International Scientific Conference "Anthropological aspects of sports, physical education and recreation"

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosnia and Herzegovina, 3-4.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Pohađanje nastave ; plesna uspješnost ; studentice ; studenti ; narodni ples ; društveni ples.
(Class attendance ; dance successfulness ; female students ; male students ; folk dance ; social dance)

Sažetak
Sudjelovanje u nastavi važan je čimbenik u akademskom uspjehu. Cilj ovog rada je utvrditi kako je sudjelovanje na teorijskim / praktičnim tečajevima i vježbama plesnog tečaja povezano s uspjehom u izvođenju narodnog i društvenog plesa ženskih i muških učenika. Regresijska analiza pokazala je statistički značajnu povezanost između pohađanja nastave i ukupne uspješnosti u narodnom plesu, ali odnos između pohađanja nastave i uspjeha u društvenom plesu nije bio statistički značajan. Autori dobivene rezultate pripisuju redoslijedu poduke(prvo narodnih plesova i onda društvenih plesova), iteracijama stečenog znanja tijekom nastave (vježbe) i nepoznavanju tradicijske plesne kulture koja je, očito, vrlo motivirajuće djelovala na studente.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb