Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima (CROSBI ID 192129)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Škugor, Alma
hrvatski
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima
Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.
Priroda i društvo;; udžbenici i radne bilježnice; Nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije
nije evidentirano
engleski
The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements
nije evidentirano
natural and social sciences; textbooks and workbooks; national teaching curriculum; levels of educational achievements; Blooms taxonomy; competeces
nije evidentirano