Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima (CROSBI ID 192129)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Borić, Edita ; Škugor, Alma Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 1-2; 201-219

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Škugor, Alma

hrvatski

Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima

Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.

Priroda i društvo;; udžbenici i radne bilježnice; Nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije

nije evidentirano

engleski

The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements

nije evidentirano

natural and social sciences; textbooks and workbooks; national teaching curriculum; levels of educational achievements; Blooms taxonomy; competeces

nije evidentirano

Podaci o izdanju

154 (1-2)

2013.

201-219

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija