Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625104

Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima


Borić, Edita; Škugor, Alma
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 154 (2013), 1-2; 201-219 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima
(The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 154 (2013), 1-2; 201-219

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Priroda i društvo;; udžbenici i radne bilježnice; Nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije
(Natural and social sciences; textbooks and workbooks; national teaching curriculum; levels of educational achievements; Blooms taxonomy; competeces)

Sažetak
Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Education Research Abstracts Online
  • EBSCO