Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti (CROSBI ID 192031)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Dobrača, Igor Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti // Praktični menadžment, III (2012), 4; 81-85

Podaci o odgovornosti

Dobrača, Igor

hrvatski

Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti

Mobilna telefonija je široko dostupna usluga, a inovativnošću i kontinuiranim unapređivanjem mobilni telefoni su postali mala računala. Danas svaki bolji mobilni telefon ima mogućnost primanja GPS signala, čime se stvara mogućnost korištenja mnogobrojnih lokacijskih servisa kao što su primjerice: navigacija, pregled karata i interesnih lokacija, dijeljenje informacija o lokaciji i slično. Uvidjevši mogućnosti lokacijskih servisa marketinški stručnjaci su osmislili lokacijski marketing čija je svrha marketinšku poruku koja se upućuje potrošaču sadrži, osim ponude koja je oblikovana prema njegovim željama i potrebama, informaciju o najbližoj lokaciju u njegovoj okolici u kojoj može svoje želje i potrebe zadovoljiti. U članku su definirani lokacijski servisi i dan prikaz moguće primjene u marketingu uz osvrt na problematiku privatnosti pri korištenja lokacijskih servisa radi rastuće svijesti potrošača o tom ljudskom pravu. Također dana je analiza stanja pokretnih komunikacijskih mreža i širokopojasnog pristupa internetu putem pokretne komunikacijske mreže u Republici Hrvatskoj, a koji čine osnovu za uvođenje lokacijskih servisa.

lokacijski servisi ; GPS ; mobilna telefonija ; lokacijski marketing ; privatnost

nije evidentirano

engleski

Location based services and their marketing opportunities

nije evidentirano

Location-based services ; GPS ; mobile telephony ; Location marketing ; privacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III (4)

2012.

81-85

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice