Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 62457

Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece


Ajduković, Marina; Delale, Eva Anđela; Družić, Olja
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece // Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju poremećaja u ponašanju djece i mladeži / Bašić, J. ; Janković, J. (ur.).
Zagreb: Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju, 2000. str. 261-274


Naslov
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece
(Psycho-educational approach in increasing resilience in children)

Autori
Ajduković, Marina ; Delale, Eva Anđela ; Družić, Olja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju poremećaja u ponašanju djece i mladeži

Urednik/ci
Bašić, J. ; Janković, J.

Izdavač
Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju

Grad
Zagreb

Godina
2000

Raspon stranica
261-274

ISBN
953-6430-16-9

Ključne riječi
Psihoedukacija, prevencija poremećaja u ponašanju mladih, razvoj otpornosti
(Psychoeducation, prevention of behaviour disorders, resilience development)

Sažetak
U radu je opisan model psihoedukativnih radionica kao jednog od mogućih pristupa jačanju otpornosti djece koja odrastaju u teškim i rizičnim životnim okolnostima. Koristio se da se djeci koja su izložena nizu kroničnih stresora u zajednicama povratka pomogne (1) normalizirati osjećaje i stresne reakcije pružanjem informaciju o tome koje su reakcije i osjećaji očekivani u određenim, nepovoljnim situacijama ; (2) usvojiti nove strategija suočavanja s određenim problemima i poteškoćama ; (3) identificirati posebno rizičnu djecu i pružiti joj intenzivniji tretman.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
066005

Ustanove
Pravni fakultet, Zagreb