Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624277

Kompetencije i obrazovanje učitelja


Babić, Nada
Kompetencije i obrazovanje učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek, Kherson: Sveučilište J. J. Strossmayera, Učiteljski fakultet, Kherson State University, Ukrajina., 2007. str. 23-43 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 624277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije i obrazovanje učitelja
(Competencies and teacher education)

Autori
Babić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada - Osijek, Kherson : Sveučilište J. J. Strossmayera, Učiteljski fakultet, Kherson State University, Ukrajina., 2007, 23-43

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18-19. 04. 2007

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije; obrazovanje učitelja
(competencies; teacher education)

Sažetak
Kompetencije i obrazovanje učitelja temeljeno na kompetencijama razmatraju se u kontekstu europskih globalnih promjena. Rad je usmjeren na otkrivanje teorijske osnove kompetencije i obrazovanja učitelja na kompetencijama kako bi se postiglo razumijevanje među stručnjacima oslobođeno modernizma i apsolutnog prihvaćanja pragmatizma iskazanog u suvremenoj obrazovnoj politici. U prvom dijelu rada daje se prikaz europskog projekta promjena obrazovnih sustava. U drugom dijelu rada analizirana su tri temeljna suvremena pristupa kompetenciji: bihevioristički, konstruktivistički i holistički. Ustanovljene sličnosti i razlike ukazuju na tendenciju tumačenja kompetencije iz perspektive značajnog "ljudskog kapitala" u kontekstu suvremenih zahtjeva prema pojedincu i društvu u kompetitivnim, promjenjivim i nestalnim uvjetima života. Treći dio rada sadrži uvid u pristupe o obrazovanju učitelja temeljenom na kompetencijama. Sučeljena su stajališta stručnjaka i europske obrazovne politike o tome što je "dobar" i "europski" učitelj. Pristupi i stajališta analizirana su iz perspektive profesionalnog identiteta učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Kompetencije i obrazovanje učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek, Kherson: Sveučilište J. J. Strossmayera, Učiteljski fakultet, Kherson State University, Ukrajina., 2007. str. 23-43 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. (2007) Kompetencije i obrazovanje učitelja. U: Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {Babi\'{c}, N.}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {23-43}, keywords = {kompetencije, obrazovanje u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Kompetencije i obrazovanje u\v{c}itelja}, keyword = {kompetencije, obrazovanje u\v{c}itelja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J. J. Strossmayera, U\v{c}iteljski fakultet, Kherson State University, Ukrajina.}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, N.}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {23-43}, keywords = {competencies, teacher education}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Competencies and teacher education}, keyword = {competencies, teacher education}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J. J. Strossmayera, U\v{c}iteljski fakultet, Kherson State University, Ukrajina.}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font