Kompetencije i obrazovanje učitelja (CROSBI ID 595652)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Kompetencije i obrazovanje učitelja
Kompetencije i obrazovanje učitelja temeljeno na kompetencijama razmatraju se u kontekstu europskih globalnih promjena. Rad je usmjeren na otkrivanje teorijske osnove kompetencije i obrazovanja učitelja na kompetencijama kako bi se postiglo razumijevanje među stručnjacima oslobođeno modernizma i apsolutnog prihvaćanja pragmatizma iskazanog u suvremenoj obrazovnoj politici. U prvom dijelu rada daje se prikaz europskog projekta promjena obrazovnih sustava. U drugom dijelu rada analizirana su tri temeljna suvremena pristupa kompetenciji: bihevioristički, konstruktivistički i holistički. Ustanovljene sličnosti i razlike ukazuju na tendenciju tumačenja kompetencije iz perspektive značajnog "ljudskog kapitala" u kontekstu suvremenih zahtjeva prema pojedincu i društvu u kompetitivnim, promjenjivim i nestalnim uvjetima života. Treći dio rada sadrži uvid u pristupe o obrazovanju učitelja temeljenom na kompetencijama. Sučeljena su stajališta stručnjaka i europske obrazovne politike o tome što je "dobar" i "europski" učitelj. Pristupi i stajališta analizirana su iz perspektive profesionalnog identiteta učitelja.
kompetencije; obrazovanje učitelja
nije evidentirano
engleski
Competencies and teacher education
nije evidentirano
competencies; teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-43.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Babić, Nada
Osijek : Herson: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University
978-953-6965-11-3
Podaci o skupu
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)
ostalo
18.04.2007-19.04.2007
Osijek, Hrvatska