Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624212

Konstruktivizam i pedagogija


Babić, Nada
Konstruktivizam i pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 217-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 624212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivizam i pedagogija
(Constructivism and pedagogy)

Autori
Babić, Nada

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 4 (2007), 2; 217-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje
(constructivism; pedagogy; knowledge; learning; teaching)

Sažetak
Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita "lica" konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept "konstruktivističke pedagogije".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Konstruktivizam i pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 217-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Babić, N. (2007) Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-229.
@article{article, author = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {217-229}, keywords = {konstruktivizam, pedagogija, znanje, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Konstruktivizam i pedagogija}, keyword = {konstruktivizam, pedagogija, znanje, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {217-229}, keywords = {constructivism, pedagogy, knowledge, learning, teaching}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Constructivism and pedagogy}, keyword = {constructivism, pedagogy, knowledge, learning, teaching} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font