Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konstruktivizam i pedagogija (CROSBI ID 191940)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Babić, Nada Konstruktivizam i pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 217-229

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Konstruktivizam i pedagogija

Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita "lica" konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept "konstruktivističke pedagogije".

konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje

nije evidentirano

engleski

Constructivism and pedagogy

nije evidentirano

constructivism; pedagogy; knowledge; learning; teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2007.

217-229

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija