Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja (CROSBI ID 47960)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Babić, Nada Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 58-70

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja

U radu se kritički promišljaju vrijednosti obrazovanja iz perspektive globalizacijske obrazovne politike i perspektive postmodernizma. Vrijednosti u smislu globalnih i nacionalnih te personalnih i socijalnih prioriteta. Vrijednosti kao svojevrsni oblik preskriptivne i restriktivne regulacije na socijalnoj, globalnoj razini ili vrijednosti kao deregulacija u smislu tvorbe značenja interakcijom znanja, mišljenja i praksi o vrijednostima obrazovanja. Riječ je diskursivnoj tvorbi opće perspektive razumijevanja, predviđanja i prakticiranja vrijednosti obrazovanja. Dominantnoj instrumentalizaciji vrijednosti obrazovanja u globalizacijskoj obrazovnoj politici suprotstavljen je postmodernistički diskurs pluralnosti i "antitotalitarne opcije". Ukazuje se na povezanost instrumentalnosti globalizacijske obrazovne politike i pluralnosti postmodernizma sa mogućim i stvarnim partikularizmom i fragmentacijom stvarnosti posebice odgoja i obrazovanja.

vrijednosti, obrazovanje, globalizacija, postmodernizam

nije evidentirano

engleski

Globalization, postmodernism and values of education

nije evidentirano

values, education, globalization, postmodernism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-70.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija