Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja (CROSBI ID 47960)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja
U radu se kritički promišljaju vrijednosti obrazovanja iz perspektive globalizacijske obrazovne politike i perspektive postmodernizma. Vrijednosti u smislu globalnih i nacionalnih te personalnih i socijalnih prioriteta. Vrijednosti kao svojevrsni oblik preskriptivne i restriktivne regulacije na socijalnoj, globalnoj razini ili vrijednosti kao deregulacija u smislu tvorbe značenja interakcijom znanja, mišljenja i praksi o vrijednostima obrazovanja. Riječ je diskursivnoj tvorbi opće perspektive razumijevanja, predviđanja i prakticiranja vrijednosti obrazovanja. Dominantnoj instrumentalizaciji vrijednosti obrazovanja u globalizacijskoj obrazovnoj politici suprotstavljen je postmodernistički diskurs pluralnosti i "antitotalitarne opcije". Ukazuje se na povezanost instrumentalnosti globalizacijske obrazovne politike i pluralnosti postmodernizma sa mogućim i stvarnim partikularizmom i fragmentacijom stvarnosti posebice odgoja i obrazovanja.
vrijednosti, obrazovanje, globalizacija, postmodernizam
nije evidentirano
engleski
Globalization, postmodernism and values of education
nije evidentirano
values, education, globalization, postmodernism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-70.
objavljeno
Podaci o knjizi
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-4-7