Društvene mreže i zablude kod formiranja online identiteta (CROSBI ID 595588)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tolić, Mirela
hrvatski
Društvene mreže i zablude kod formiranja online identiteta
U radu se kulturni identitet analizira kao dio razvoja medijske kulture. Kultura se analizira kroz proces komunikacije i interakciju različitih identiteta, stavljajući ih u interkulturalni ili akulturacijski odnos. Mediji imaju vodeću ulogu i za razvoj dijaloga pri čemu je bitna izgradnja kulturnoga identiteta. Djeca i mladi danas imaju veću mogućnost izbora, ali ih prati sve izraženija kriza identiteta, slab utjecaj vrednota zajedništva i nesnalaženje u ubrzanome razvoju tehničke revolucije. U procesu digitalizacije primjećuje se slabljenje analiza kulturnoga identiteta. Tehnološki napredak i društvene mreže (Facebook, Twitter, E-pošta, globalizirano obavješćivanje) omogućuje pristup informacijama, ali i medijskog manipuliranja. Kulturni izričaji ubrzano se mijenjaju, pod sredstvom formiranja tzv. online identiteta. Mediji nemaju samo (dis)funkcionalnu nego i simboličku ulogu. Na temelju analiza u radu, autorica zaključuje da čovjek sve manje postaje homo communicans, te se transformira u homo consummensa. Rad se bavi sadržajnom analizom uloge medijskih manipulatora kao i zabludama kod formiranja tzv. online ideniteta.
društvene mreže; online identitet; manipulacija; mladi; mediji; medijska kultura
nije evidentirano
engleski
Social networks and deceptions in the formation of online identity
nije evidentirano
social networks; online identity; manipulation; youth; media; media culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
KULTURA, IDENTITET, DRUŠTVO - EUROPSKI REALITETI
predavanje
20.03.2013-21.03.2013
Osijek, Hrvatska