Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projekt: matematički kviz (CROSBI ID 191836)

Prilog u časopisu | stručni rad

Loparić, Sanja Projekt: matematički kviz // Matematika i škola, 54 (2010), 157-160

Podaci o odgovornosti

Loparić, Sanja

hrvatski

Projekt: matematički kviz

U današnje doba brzog razvoja znanja javlja se potreba za što efikasnijim i bržim načinima prenošenja i usvajanja znanja. Također je neophodno da buduće generacije postanu sposobne samostalno učiti, istraživati područja koja su im zanimljiva i svojom kreativnošću doprinose razvoju i napretku u tim područjima. Nastava se sve više orijentira učeniku, učenik je u centru nastave, a nastavnik sudjeluje kao pomagač, organizator i motivator u nastavi. Predavačka i frontalna nastava stoga se zamjenjuju istraživačkom i timskom nastavom. Jedna od efikasnih i popularnih nastavnih metoda sve je češće projektna nastava u kojoj učenici koristeći suvremene tehnologije te znanja ljudi koji su stručnjaci u određenom području (koristeći Internet, e-mail ili osobnim kontaktima) istražuju određenu temu i kroz izradu projekta uče. U nastavku je predstavljen jedan projekt koji su izradili učenici Tehničke škole iz Čakovca, a objedinjuje znanja iz matematike i informatike.

projekt; matematika; kviz

nije evidentirano

engleski

Project: mathematical quiz

nije evidentirano

project; mathematics; quiz

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

2010.

157-160

objavljeno

1332-0327

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Matematika