Identitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta (CROSBI ID 377567)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Krušvar, Zoran
Grbac, Bruno
hrvatski
Identitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta
Korištenjem različitih istraživačkih metoda, te racionalnim zaključivanjem, uspješno je ostvarena svrhu i ciljevi istraživanja, potvrđena je postavljenu hipotezu da je moguće upravljati korporativnim identitetom te korporativnim imidžom na način koji će značajno pridonijeti poslovanju. Predložen je i modele promjene identiteta i imidža, sa svrhom razvoja poslovnog subjekta. Na taj način magistrand je dao stručan doprinos na polju ekonomskih znanosti u disciplini marketinga.
Identitet; Imidž; Poslovni subjekt
Magistarski rad u sklopu specijalističkog poslijediplomskog studija „Marketing menadžment“
engleski
Identity and image in function of business development
nije evidentirano
Identity; Image; Business subject
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
01.03.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka