Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623281

Čovjek u poslovnom svijetu


Vidanec, Dafne
Čovjek u poslovnom svijetu, Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Krčelić, 2012 (monografija)


Naslov
Čovjek u poslovnom svijetu
(Man in the Business World)

Autori
Vidanec, Dafne

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Visoka škola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Krčelić

Grad
Zaprešić

Godina
2012

Stranica
323

ISBN
978-953-7670-31-3

Ključne riječi
etička znanost; čovjek kao moralni djelatelj; Foucaultov mehanizam moći; filozofska ishodišta keijnzijanizma; teorija sreće; poslovni identitet; međuljudski odnosi i komunikacija; koncept savjesti
(man as moral agent; Foucault's concept of the power mechanism; the philosophical roots of Keynesianism; theory of happiness; the making of the business identity; language and business relationships)

Sažetak
U osam poglavlja autorica je nastojala obuhvatiti bitne značajke poslovne etike, progovarajući s tog aspekta o čovjeku koji se u poslovanju i životu općenito vodi moralnim načelima. Priručnik namijenjen studentima specijalističkih studija ekonomije te široj čitateljskoj publici kao i svim ostalim subjektima u poslovnoj sferi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dafne Vidanec (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vidanec, Dafne
Čovjek u poslovnom svijetu, Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Krčelić, 2012 (monografija)
Vidanec, D. (2012) Čovjek u poslovnom svijetu. Zaprešić, Visoka škola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Krčelić.
@book{book, author = {Vidanec, D.}, year = {2012}, pages = {323}, keywords = {man as moral agent, Foucault's concept of the power mechanism, the philosophical roots of Keynesianism, theory of happiness, the making of the business identity, language and business relationships}, isbn = {978-953-7670-31-3}, title = {Man in the Business World}, keyword = {man as moral agent, Foucault's concept of the power mechanism, the philosophical roots of Keynesianism, theory of happiness, the making of the business identity, language and business relationships}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje Baltazar Adam Kr\v{c}eli\'{c}}, publisherplace = {Zapre\v{s}i\'{c}} }