Čovjek u poslovnom svijetu (CROSBI ID 10273)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vidanec, Dafne
hrvatski
Čovjek u poslovnom svijetu
U osam poglavlja autorica je nastojala obuhvatiti bitne značajke poslovne etike, progovarajući s tog aspekta o čovjeku koji se u poslovanju i životu općenito vodi moralnim načelima. Priručnik namijenjen studentima specijalističkih studija ekonomije te široj čitateljskoj publici kao i svim ostalim subjektima u poslovnoj sferi.
etička znanost; čovjek kao moralni djelatelj; Foucaultov mehanizam moći; filozofska ishodišta keijnzijanizma; teorija sreće; poslovni identitet; međuljudski odnosi i komunikacija; koncept savjesti
nije evidentirano
engleski
Man in the Business World
nije evidentirano
man as moral agent; Foucault's concept of the power mechanism; the philosophical roots of Keynesianism; theory of happiness; the making of the business identity; language and business relationships
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
2012.
978-953-7670-31-3
323
objavljeno