Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623144

Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja


Jukić, Renata
Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja
(Didactical curriculum structure of ecological education and upbringing)

Autori
Jukić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.01.2013

Godina
2013

Stranica
399

Mentor
Previšić, Vlatko

Ključne riječi
Ekologija; kurikulum; ekološki odgoj i obrazovanje; gimnazije; kroskurikulumski holistički pristup; konstruktivizam; socijalne kompetencije
(Ecology; curriculum; ecology education; comprehensive school; cross-curricular holistic approach; constructivism; social competencies)

Sažetak
Ova radnja bavi se teorijsko–metodološkim istraživanjem didaktičke strukture kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja. Suvremeno poimanje ekologije kao sinoptičke, difuzne, multidisciplinarne i interdisciplinarne znanosti koja povezuje prirodnoznanstveno i društveno područje, kao i shvaćanje dvije prijelomnice modernog doba: socijalne i ekološke, kao jedinstvene i dugoročne – socioekološke krize, odredile su teorijsko postavljenu i empirijski provjerenu strukturu ekološkog odgoja i obrazovanja. Istraživački je pristup usmjeren na prepoznavanje potrebitosti, određivanje stanja ekološkog odgoja i obrazovanja u gimnazijama te bitnih odrednica didaktičkog strukturiranja kurikuluma kroz didaktonomijsku os ekološkog odgoja i obrazovanja: ciljeve, zadatke, sadržaje, strategije, kompetencije i vrednovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Renata Jukić, (311821)