Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 377557)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Renata
Previšić, Vlatko
hrvatski
Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja
Ova radnja bavi se teorijsko–metodološkim istraživanjem didaktičke strukture kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja. Suvremeno poimanje ekologije kao sinoptičke, difuzne, multidisciplinarne i interdisciplinarne znanosti koja povezuje prirodnoznanstveno i društveno područje, kao i shvaćanje dvije prijelomnice modernog doba: socijalne i ekološke, kao jedinstvene i dugoročne – socioekološke krize, odredile su teorijsko postavljenu i empirijski provjerenu strukturu ekološkog odgoja i obrazovanja. Istraživački je pristup usmjeren na prepoznavanje potrebitosti, određivanje stanja ekološkog odgoja i obrazovanja u gimnazijama te bitnih odrednica didaktičkog strukturiranja kurikuluma kroz didaktonomijsku os ekološkog odgoja i obrazovanja: ciljeve, zadatke, sadržaje, strategije, kompetencije i vrednovanje.
ekologija; kurikulum; ekološki odgoj i obrazovanje; gimnazije; kroskurikulumski holistički pristup; konstruktivizam; socijalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Didactical curriculum structure of ecological education and upbringing
nije evidentirano
ecology; curriculum; ecology education; comprehensive school; cross-curricular holistic approach; constructivism; social competencies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
399
09.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb