Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623126

Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika


Jukić, Renata
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika
(Teacher as a supporter of pupil's talents development)

Autori
Jukić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria - Subotica, 2011

ISBN
978-86-87095-17-5

Skup
Metodika rada s talentovanim učenicima

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.-05.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Darovitost; nastavnik; daroviti učenici; poučavanje
(Talent; teacher; talented pupils; teaching)

Sažetak
Darovitost učenika može se razvijati samo u organiziranoj i poticajnoj sredini pri čemu je uloga nastavnika nezaobilazna. Prije svega, potrebno je determinirati preduvjete koji će pomoći da superiorne latentne sposobnosti djeteta, prerastu u manifestne oblike darovitosti. Osnovna didaktička pretpostavka za rad nastavnika s darovitim učenicima u školi, osposobljenost je nastavnika za stvaralaštvo i posjedovanje kompetencija koje možemo sagledati na nekoliko razina (stručne kompetencije, profesionalne didaktičko – metodičke kompetencije, ali i socijalne i osobne kompetencije koje su neobično važne za prepoznavanje i poticanje razvoja darovitosti kod učenika).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Renata Jukić, (311821)