Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost marketinških znanja za farmaceute (CROSBI ID 191676)

Prilog u časopisu | stručni rad

Komarac, Tanja Važnost marketinških znanja za farmaceute // Farmaceutski glasnik, 69 (2013), 2; 98-101

Podaci o odgovornosti

Komarac, Tanja

hrvatski

Važnost marketinških znanja za farmaceute

Farmaceutski marketing (marketing u farmaciji) nije nov fenomen. Veza između farmacije i marketinga započinje još početkom 19. stoljeća na nereguliranom medicinskom tržištu korištenjem oglašavanja, zaštitnog znaka i pakiranja. Od tada, pa sve do danas, farmaceutski marketing je prošao i prolazi kroz brojne promjene među kojima je vjerojatno najvažnija promjena - regulacija tržišta. Uz marketing se često veže niz zabluda koje proizlaze iz činjenice da se marketing u poduzećima i organizacijama marginalizirao te je povezan s neetičnim ponašanjem poduzeća kojim se potrošača želi prisiliti da kupi nešto što mu ne treba i što ne želi. Također, marketing se najčešće poistovjećuje s oglašavanjem i prodajom. Širenju tih zabluda nerijetko pomažu novinari koji nemaju adekvatna znanja iz područja ekonomije i marketinga da bi na odgovarajući način upoznali širu javnost (čitatelje) sa značenjem i ulogom marketinga u tržišnom poslovanju 21. stoljeća. O potrebi primjene marketinga u farmaciji napisane su brojne znanstvene i stručne knjige i priručnici čiji se autori slažu da je povezivanje farmaceutskih i marketinških znanja postalo važan preduvjet uspjeha u farmaceutskoj industriji. Jedan od najslikovitijih prikaza o važnosti marketinga je dao profesor Smith s američkog sveučilišta University of Mississippi, School of Pharmacy, kada je rekao da „dobar marketing vodi dobroj medicini (uz određene izuzetke) te loš marketing dugoročno neće uspjeti, isto kao niti loša medicina.“

farmaceutski marketing; zdravstvene usluge; farmaceutska industrija

nije evidentirano

engleski

Importance of marketing skills to pharmacists

nije evidentirano

pharmacuetical marketing; health services; pharmaceutical industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (2)

2013.

98-101

objavljeno

0014-8202

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost