Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obiteljski odgoj u Hrvatskoj - razvoj ideja od 1850. do 1918. godine (CROSBI ID 10266)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Lukaš, Mirko Obiteljski odgoj u Hrvatskoj - razvoj ideja od 1850. do 1918. godine. Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo, 2010

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko

hrvatski

Obiteljski odgoj u Hrvatskoj - razvoj ideja od 1850. do 1918. godine

U ovom su radu prikazani rezultati teorijske analize i empirijskog istraživanja problema razvoja ideja obiteljskog odgoja u Hrvtaskoj od 1850. do 1918. godine. U teorijskom dijelu nastoje se analizirati definicije obitelji i obiteljskog odgoja s povijesnog stajališta i istovremneo, iz prikazanog uočiti složenost tog pedagoškog fenomena iz suvremene perspektive. U promatranom razdoblju pronalaze se nositelji pedagoških ideja obiteljskog odgoja, daju upute roditeljima i nude gotova rješenja za konkretne odgojne situacije. Utemeljiteljima ideja obiteljskog odgoja smatramo Davorina Trstenjaka i Mijata Stojanovića iako se njihovim radovima pridružuju mnogi učitelji, katehete, ravnatelji i sveučilišni profesori. Ciljevi obiteljskog odgoja ovog vremena objedinjuju brigu za tjelesno zdravlje i razvitak djeteta od rođenja pa dok obitelj ima utjecaj na dijete. Djetetovim rastom, obitelj skrbi za njegov moralni razvoj, usvajanje i prakticirnaje vjerskih sadržaja te njegovanje građanskih stečevina u društvenom životu.

obitelj; obiteljski odgoj; nositelji ideja; ciljevi; sadržaji; načela; prakticirani i proklamirani ishodi

nije evidentirano

engleski

Family education in Croatia - the development of the ideas of 1850 to 1918

nije evidentirano

family; family education; carriers of ideas; goals; content; principles; practice and outcomes proclaimed

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo

2010.

978-953-95074-5-7

245

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija