Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ) (CROSBI ID 191583)

Prilog u časopisu | stručni rad

Tihana Bagić Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ) // Život i škola = Life and school, 27 (2012), 1; 222-233

Podaci o odgovornosti

Tihana Bagić

hrvatski

Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ)

Europske jezične politike potiču samostalnost u učenju stranih jezika, budući da je ona prepoznata kao učinkovit čimbenik uspješnosti ovladavanja stranim jezikom. Svrha je ovoga rada istaknuti poveznicu između samostalnosti u učenju stranih jezika i alata europske jezične politike za razvijanje glavnih obilježja samostalnosti u učenju odnosno Zajedničkog europskog referentnog okvira (ZEROJ) i Europskog jezičnog portfolija (EJP). U radu se detaljno prikazuju glavna obilježja samostalnosti u učenju stranih jezika, uloga učenika i nastavnika u samostalnom učenju stranih jezika te struktura, cilj i svrha ZEROJ-a i EJP-a. Zaključuje se kako ZEROJ potiče samostalnost u učenju koja se očituje u samovrednovanju učenika, samostalnom utvrđivanju ciljeva učenja, samostalnom odabiru i korištenju jezičnim materijalima te isticanju važnosti uporabe stranih jezika.

EJP; jezična politika; samostalnost u učenju; strani jezici; ZEROJ

nije evidentirano

engleski

Learner Autonomy in Foreign Language Learning and the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL)

nije evidentirano

ELP; language policy; learner autonomy; foreign languages; CEFRL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2012.

222-233

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano