Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ) (CROSBI ID 191583)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Tihana Bagić
hrvatski
Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ)
Europske jezične politike potiču samostalnost u učenju stranih jezika, budući da je ona prepoznata kao učinkovit čimbenik uspješnosti ovladavanja stranim jezikom. Svrha je ovoga rada istaknuti poveznicu između samostalnosti u učenju stranih jezika i alata europske jezične politike za razvijanje glavnih obilježja samostalnosti u učenju odnosno Zajedničkog europskog referentnog okvira (ZEROJ) i Europskog jezičnog portfolija (EJP). U radu se detaljno prikazuju glavna obilježja samostalnosti u učenju stranih jezika, uloga učenika i nastavnika u samostalnom učenju stranih jezika te struktura, cilj i svrha ZEROJ-a i EJP-a. Zaključuje se kako ZEROJ potiče samostalnost u učenju koja se očituje u samovrednovanju učenika, samostalnom utvrđivanju ciljeva učenja, samostalnom odabiru i korištenju jezičnim materijalima te isticanju važnosti uporabe stranih jezika.
EJP; jezična politika; samostalnost u učenju; strani jezici; ZEROJ
nije evidentirano
engleski
Learner Autonomy in Foreign Language Learning and the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL)
nije evidentirano
ELP; language policy; learner autonomy; foreign languages; CEFRL
nije evidentirano