Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neverbalna komunikacija u razredu: istraživanje znakova nadmoći i nesigurnosti kod nastavnika stranog jezika (CROSBI ID 377503)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cvek, Željka Neverbalna komunikacija u razredu: istraživanje znakova nadmoći i nesigurnosti kod nastavnika stranog jezika / Pletikos Olof, Elenmari ; Häusler, Maja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Cvek, Željka

Pletikos Olof, Elenmari ; Häusler, Maja

hrvatski

Neverbalna komunikacija u razredu: istraživanje znakova nadmoći i nesigurnosti kod nastavnika stranog jezika

Poznavanje neverbalnih znakova i njihovih značenja izrazito je važno za nastavnike. Samo će uspješnom neverbalnom signalizacijom nastavnik ostvariti uspješnu suradnju s učenicima. U radu se ispitivalo na temelju kojih se neverbalnih znakova nastavnici percipiraju kao sigurni, smireni, strogi, neagresivni i nadmoćni te postoji li korelacija između navedenih osobina. Pokušala se ispitati i povezanost nediscipline i atmosfere u razredu s neverbalnim znakovima. Istraživanje se usmjerilo i na usporedbu percepcije osobina nastavnika na temelju auditivnog i vidnog kanala. Nastojale su se ustanoviti i razlike u stupnju izraženosti osobina karaktera nastavnica u situacijama na nastavi s učenicima i na radionici za nastavnike. Istraživanje je provedeno na Filozofskom fakultetu sa studentima fonetike (n=51) u tri dijela. U prvom dijelu procjenitelji su procijenjivali sedam ispitanika na temelju audio snimki, u drugom na temelju video snimki te u trećem na temelju audiovizualnih snimki. Rezultati su pokazali da se karakterne osobine nastavnica percipiraju lako i brzo na temelju neverbalnih znakova. Istraživanjem su dobivene neke značajne i lake korelacije između pojedinih osobina karaktera nastavnika. Učestalost disciplinskih incidenata u razredu i atmosfera u razredu povezani su s neverbalnim znakovima koje nastavnik odašilje. Osobine nastavnica percipiraju se različito s obzirom na kanal kojim procjenitelji primaju informacije. Postoje znatne razlike u stupnju izraženosti osobina karaktera nastavnika u situaciji na nastavi s učenicima i na radionici za nastavnike.

neverbalno ponašanje nastavnika; glasovni paralingvistički znakovi; vizualni neverbalni znakovi; osobine karaktera

nije evidentirano

engleski

Nonverbal Communication in the Classroom

nije evidentirano

nonverbal behavior of teachers; paralinguistic cues in speech; visual nonverbal cues; personality traits

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

13.04.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija