Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija (CROSBI ID 772163)

Druge vrste radova | izvještaj

Buljan Culej, Jasminka Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija // Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. 2012.

Podaci o odgovornosti

Buljan Culej, Jasminka

hrvatski

Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija

U Izvješću su opisani preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija. Glavno ispitivanje provedeno je tijekom školske godine 2010./2011. godine u razdoblju od 1. ožujka do 28. ožujka u 144 uzorkovane osnovne škole, od kojih je engleski jezik ispitan u 68 škola, a njemački u njih 69. S obzirom na sedam škola s oba ispitivana jezika, uspješno je provedeno 151 ispitivanje. U ovom Izvješću prikazani su rezultati na nacionalnoj razini, prikazani su rezultati prvog i drugog ispitivanog jezika i usporedba rezultata za engleski, prvi ispitivani jezik, i njemački kao drugi ispitivani jezik. U sažetku prikazani su i opisani osnovni deskriptivni parametri dobiveni nakon provedbe istraživanja ESLC.

pregled Europskog istraživanja jezičnih kompetencija ESLC; sažetak rezultata učenika iz Hrvatske; prikaz postignuća

Engleska inačica Izvještaja priređena je u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. http://dokumenti.ncvvo.hr/ESLC/Summary_2011_Croatia_Eng.pdf

engleski

Summary of Results from the ESLC Conducted in the Republic of Croatia

nije evidentirano

overview of the European Survey on Language Competences; summary of results for Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2012.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija