Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 622153

Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće


Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće, Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Franje Petračića 4, 10000 Zagreb - nakladnik hrvatskoga izdanja, 2012 (izvještaj)


Naslov
Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće
(First European Survey on Language Competences: Final Report)

Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, izvještaj, znanstvena

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Franje Petračića 4, 10000 Zagreb - nakladnik hrvatskoga izdanja

Grad
Zagreb

Godina
2012

Stranica
214

ISBN
978-953-7556-29-7

Ključne riječi
Europsko istraživanje jezičnih kompetencija (ESLC); jezični ispiti; poučavanje stranih jezika; prvi i drugi ispitivani jezik
(European Survey on Language Competences (ESLC); the language tests; foreign language teaching; first and second target languages)

Sažetak
U ovom završnom izvješću prikazani su rezultati istraživanja ESLC (European Survey on Language Competences - Europskog istraživanja jezičnih kompetencija). Istraživanjem su prikupljene informacije o znanju jezika među učenicima koji završavaju posljednju godinu nižeg srednjoškolskog obrazovanja (ISCED 2) ili drugu godinu višeg srednjoškolskog obrazovanja (ISCED 3) u zemljama ili govornim područjima država koje su sudjelovale u istraživanju ESLC. Svaka je administrativna jedinica kod učenika ispitala poznavanje dvaju stranih jezika, tj. dvaju od pet najzastupljenijih europskih jezika u poučavanju (engleskog, francuskog, njemačkog, talijanskog i španjolskog jezika). Izmjereno znanje jezika, koje je uočeno kod učenika, opisano je s obzirom na razine Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike. Izvješće sadržava rezultate jezičnih ispita, kontekst poučavanja stranih jezika, odnos kontekstualnih čimbenika i znanja stranih jezika te kratak sažetak uz raspravu najvažnijih rezultata. Podatci koji su prikupljeni istraživanjem ESLC omogućit će administrativnim jedinicama uvid u relativne prednosti i nedostatke učenika što se tiče ispitanih jezičnih vještina te razmjenu dobrih praksi s ostalim jedinicama koje su sudjelovale u istraživanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija

Napomena
Izvornom naslovu izvještaja na engleskom jeziku „First European Survey on Language Competences: Final Report: Version 3.0 / SurveyLang ; European Commision“ priređen je prijevod na hrvatskom jeziku „Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija - Završno izvješće“ u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Voditeljica hrvatskog tima je Jasminka Buljan Culej, ESLC nacionalni koordinator. Izvještaj je prijevod s engleskoga jezika.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Nacionalni centar

Profili:

Avatar Url Jasminka Buljan Culej (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće, Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Franje Petračića 4, 10000 Zagreb - nakladnik hrvatskoga izdanja, 2012 (izvještaj)
Buljan Culej, J. (ur.) (2012) Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Franje Petračića 4, 10000 Zagreb - nakladnik hrvatskoga izdanja.
@book{book, editor = {Buljan Culej, J.}, year = {2012}, pages = {214}, keywords = {European Survey on Language Competences (ESLC), the language tests, foreign language teaching, first and second target languages}, isbn = {978-953-7556-29-7}, title = {First European Survey on Language Competences: Final Report}, keyword = {European Survey on Language Competences (ESLC), the language tests, foreign language teaching, first and second target languages}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Franje Petra\v{c}i\'{c}a 4, 10000 Zagreb - nakladnik hrvatskoga izdanja}, publisherplace = {Zagreb} }