Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja (CROSBI ID 10233)

Urednička knjiga | ostalo

TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja / Buljan Culej, Jasminka (ur.) Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012

Podaci o odgovornosti

Buljan Culej, Jasminka

hrvatski

TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja

U ovom izvješću prikazani su rezultati međunarodnog istraživanja TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) istraživanja trendova u znanju matematike i prirodoslovlja. U izvješću su prikazani rezultati samo za prirodoslovlje iz ciklusa TIMSS 2011. Istraživanje je osmišljeno sa svrhom da se poboljša nastava matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama, kao i utvrđivanje prednosti obrazovnog sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i učenička postignuća. Ispitivanje prirodoslovnih kompetencija u TIMSS-u 2011. temelji se na sadržajnoj dimenziji koja određuje domene ili gradivo što će se ispitivati (primjerice, znanosti o životu, fizikalne i kemijske znanosti i znanosti o Zemlji u četvrtom razredu) te na kognitivnoj dimenziji, koja se odnosi na činjenično znanje, primjenu i zaključivanje. Sadržajne i kognitivne domene temelj su za istraživanje znanja učenika četvrtih razreda u TIMSS-u 2011. U ovom Izvješću opisani su rezultati istraživanja koje je provedeno na reprezentativnom uzorku od oko 5 000 učenika četvrtih razreda u 152 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Nositelj istraživanja TIMSS 2011. u Republici Hrvatskoj bio je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, uz potporu Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U izvješću prikazan je sažetak nacionalnih rezultata iz prirodoslovlja u istraživanju TIMSS 2011. i prikazani su međunarodni rezultati postignuća 52 zemalja i sedam referentnih sudionica u kojima su ispitani učenici četvrtih i šestih razreda. Rezultati pokazuju da se Hrvatska prema nacionalnom prosjeku postignutih rezultata nalazi na 23. mjestu od ukupno 50 zemalja sudionica istraživanja TIMSS 2011. Najbolje su rezultate ostvarili Republika Koreja, Singapur i Finska, a potom slijede Japan, Rusija i Kineski Tajpeh.

TIMSS 2011. – međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja; rezultati postignuti iz prirodoslovlja; međunarodno izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja

nije evidentirano

engleski

TIMSS 2011. Results in Science

nije evidentirano

TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study; achievement results in science; international results in science

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2012.

978-953-7556-34-1

246

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija