Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavna sredstva i pomagala u nastavi hrvatskog jezika na jeziku i pismu mađarske nacionalne manjine (CROSBI ID 191495)

Prilog u časopisu | stručni rad

Varga Oswald, Tina ; Ek, Marko Nastavna sredstva i pomagala u nastavi hrvatskog jezika na jeziku i pismu mađarske nacionalne manjine // Metodički vidici, 2 (2011), 108-117

Podaci o odgovornosti

Varga Oswald, Tina ; Ek, Marko

hrvatski

Nastavna sredstva i pomagala u nastavi hrvatskog jezika na jeziku i pismu mađarske nacionalne manjine

Dvojezičnost kao društvena kategorija u školskom sustavu zahtjeva posebnu pozornost stručnjaka. Obrazovanje na jeziku i pismu nacionalnih manjina sastavni je dio cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja. Učenici mađarske nacionalne manjine pripadnici i govornici dvaju jezika i kultura kojima ne vladaju podjednako, izazov su za onoga koji podučava hrvatski jezik nasuprot materinskog mađarskog jezika. Nekoliko je vrsta i oblika aktivnosti od kojih su neke manje, a neke više uslužne u izradi nastavne jedinice iz hrvatskog jezika prilagođene mađarskoj nacionalnoj manjini. Riječ je o nastavnim sredstvima i pomagalima koji pospješuju aktivno vladanje stranim jezikom – prevladavanje jezičnih prepreka. U radu je prikazan mogući način metodičkoga pristupa interpretaciji lirske pjesme Dragutina Tadijanovića Dugo u noć, u zimsku bijelu noć koja je prema planu i programu nastave hrvatskoga jezika uvrštena u sedmi razred osnovne škole.

hrvatski jezik; mađarski jezik; dvojezičnost; nastavna sredstva; nastavna pomagala; korelacija; jezične prepreke

nije evidentirano

engleski

Teaching aids for Croatian language lectures carried out in the language and script of Hungarian minority

nije evidentirano

Croatian language; Hungarian language; bilingualism; teaching materials; teaching equipment; correlation; linguistic obstacles

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2011.

108-117

objavljeno

2217-415X

2334-7465

Povezanost rada

Filologija