Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 621293

Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave


Rogošić, Silvia; Vukojević, Zrinka
Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i ECNSI - Europski centar za sustavna i napredna istraživanja, Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave
(Synthesis of cognitive maps, dramatic play and the round table as a teaching method in university teaching methodology)

Autori
Rogošić, Silvia ; Vukojević, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i ECNSI - Europski centar za sustavna i napredna istraživanja, Zagreb / - , 2013

Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika (RUHMJ- 5)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10-12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Misaone mape; dramska igra; okrugli stol; produciranje ideja
(Mind maps; dramatic play; round table; producing ideas)

Sažetak
Mnogobrojna istraživanja dokazuju da studenti teorijskom dijelu nastave...

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb