Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika (CROSBI ID 91187)

Prilog u časopisu | stručni rad

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 201-211

Podaci o odgovornosti

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika

Članak daje pregled nekih osnovnih postavki o kojima posebno treba voditi računa u ranome učenju engleskoga jezika, a posebno se bavi uporabom izvornog književnog teksta u nižim razredima osnovne škole. Smatra se da je izvorni književni tekst pogodan za primjenu u razredu, ako je pažljivo izabran i pripremljen, što je i prikazano obradom dvaju primjera i primjenom dvaju metodičkih pristupa, od kojih jedan polazi od jezika prema sadržaju, a drugi od sadržaja prema jeziku. Učitelje treba osposobiti i ohrabriti da rabe takve tekstove u nastavnoj praksi. Također se spominje tzv. tematski pristup učenju stranoga jezika, odnosno učenje stranoga jezika pomoću sadržaja drugih predmeta, što je, smatra se, posebno prikladan način rada u nižim razredima osnovne škole.

rano učenje engleskoga jezika; izvorni književni tekst; thematic approach

Rad je kao predavanje preprezentiran na skupu Dani Učiteljske akademije, održanom od 05.-08.10.1999., Zagrebu, Hrvatska.

engleski

Using authentic literary texts in teaching English to young learners

nije evidentirano

teaching English to young learners; authentic literary text; cross-curricular teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

1999.

201-211

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Filologija