Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika (CROSBI ID 91187)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
Članak daje pregled nekih osnovnih postavki o kojima posebno treba voditi računa u ranome učenju engleskoga jezika, a posebno se bavi uporabom izvornog književnog teksta u nižim razredima osnovne škole. Smatra se da je izvorni književni tekst pogodan za primjenu u razredu, ako je pažljivo izabran i pripremljen, što je i prikazano obradom dvaju primjera i primjenom dvaju metodičkih pristupa, od kojih jedan polazi od jezika prema sadržaju, a drugi od sadržaja prema jeziku. Učitelje treba osposobiti i ohrabriti da rabe takve tekstove u nastavnoj praksi. Također se spominje tzv. tematski pristup učenju stranoga jezika, odnosno učenje stranoga jezika pomoću sadržaja drugih predmeta, što je, smatra se, posebno prikladan način rada u nižim razredima osnovne škole.
rano učenje engleskoga jezika; izvorni književni tekst; thematic approach
Rad je kao predavanje preprezentiran na skupu Dani Učiteljske akademije, održanom od 05.-08.10.1999., Zagrebu, Hrvatska.
engleski
Using authentic literary texts in teaching English to young learners
nije evidentirano
teaching English to young learners; authentic literary text; cross-curricular teaching
nije evidentirano