Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja (CROSBI ID 595052)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja // International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 / Barakoska, Aneta (ur.). Skopje: University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013. str. 45-56

Podaci o odgovornosti

Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara

hrvatski

Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja

U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđeno je kako problemi u vrednovanju sadržaja učeničkih školskih zadaća / eseja nastaju zbog ovih razloga: 1. zbog toga što nastavnici sami određuju teme školskih zadaća ne vodeći uvijek računa o tome da učenicima teme trebaju biti jasne i primjerene, kao i da konkretan cilj pisanja školskih zadaća mora biti poučavanje učenika vještini pisanja, odnosno poučavanje i uvježbavanje oblikovanja onih tipova tekstova s kojima će se učenici u životu najčešće susretati i koje će najčešće pisati. 2. zbog toga što učenici ne dobivaju upute u vezi s obradom zadane teme, tako da ne znaju o čemu i kako u vezi sa zadanom temom trebaju pisati (u uvodu, razradi, zaključku itd.). Predložena su konkretna rješenja koja bi trebala pridonijeti boljem poučavanju vještine pisanja i objektivnijem vrednovanju sadržajnoga dijela učeničkih pisanih radova (eseja), od kojih je najvažnije izrada kataloga tema školskih zadaća (eseja).

učenički pisani radovi / eseji; vrednovanje; katalog tema školskih zadaća / eseja

nije evidentirano

engleski

An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions

nije evidentirano

pupils’ written papers / compositions; evaluation problem; catalogue of in-class assignment topics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-56.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2

Barakoska, Aneta

Skopje: University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy

978-608-238-012-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija