Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja (CROSBI ID 595052)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara
hrvatski
Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja
U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđeno je kako problemi u vrednovanju sadržaja učeničkih školskih zadaća / eseja nastaju zbog ovih razloga: 1. zbog toga što nastavnici sami određuju teme školskih zadaća ne vodeći uvijek računa o tome da učenicima teme trebaju biti jasne i primjerene, kao i da konkretan cilj pisanja školskih zadaća mora biti poučavanje učenika vještini pisanja, odnosno poučavanje i uvježbavanje oblikovanja onih tipova tekstova s kojima će se učenici u životu najčešće susretati i koje će najčešće pisati. 2. zbog toga što učenici ne dobivaju upute u vezi s obradom zadane teme, tako da ne znaju o čemu i kako u vezi sa zadanom temom trebaju pisati (u uvodu, razradi, zaključku itd.). Predložena su konkretna rješenja koja bi trebala pridonijeti boljem poučavanju vještine pisanja i objektivnijem vrednovanju sadržajnoga dijela učeničkih pisanih radova (eseja), od kojih je najvažnije izrada kataloga tema školskih zadaća (eseja).
učenički pisani radovi / eseji; vrednovanje; katalog tema školskih zadaća / eseja
nije evidentirano
engleski
An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions
nije evidentirano
pupils’ written papers / compositions; evaluation problem; catalogue of in-class assignment topics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-56.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2
Barakoska, Aneta
Skopje: University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy
978-608-238-012-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096