Narječja hrvatskoga jezika u jezičnim udžbenicima i izgradnja jezičnoga identiteta učenika (CROSBI ID 595007)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vignjević, Jelena ; Velički, Vladimira
hrvatski
Narječja hrvatskoga jezika u jezičnim udžbenicima i izgradnja jezičnoga identiteta učenika
Dijalekatska raslojenost hrvatskoga jezika, i činjenica da je ona bitna sastavnica hrvatskoga jezičnoga identiteta, iziskuje zastupljenost teme čakavskoga, kajkavskoga i štokavskoga narječja u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu te u jezičnima udžbenicima za nastavni predmet Hrvatski jezik. Rad će analizirati zastupljenost dijalektnih sadržaja u Nastavnom planu i programu za područje jezika u predmetu Hrvatski jezik te će istražiti prisutnost triju hrvatskih dijalekata u jezičnim udžbenicima za niže razrede osnovne škole. Analizirat će način njihova predstavljanja učenicima, usredotočujući se na sadržajne, stilske i funkcionalne osobitosti dijalektnih tekstova, ali i na konotative elemente u predstavljanju dijalektnih sadržaja, koji mugu utjecati na izgradnju jezičnoga identiteta učenika.
hrvatski dijalekti u školi; izgradnja jezičnoga identiteta
nije evidentirano
engleski
Dialects of the Croatian language in language textbooks and the construction of language identity
nije evidentirano
Croatian dialects in school; construction of language identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
899-907.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peti hrvatski slavistički kongres: zbornika radova, knjiga 2
Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines
Rijeka:
978-953-6104-83-3
Podaci o skupu
Peti hrvatski slavistički kongres
predavanje
07.09.2012-10.09.2012
Rijeka, Hrvatska