Poželjne osobine učitelja nastave instrumenata u glazbenoj školi (CROSBI ID 191230)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Zrinka
hrvatski
Poželjne osobine učitelja nastave instrumenata u glazbenoj školi
Individualna je nastava u mnogočemu različita od skupne nastave. Priprema, tijek i cilj sata uvelike ovise ne samo o stručnosti učitelja već, mnogo više, i o njegovoj osobnosti. Mnogo radova koji se bave navedenom tematikom na stranom je jeziku te ćemo neke od njih predstaviti u ovom radu. U radu su izloženi i rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koje osobine učenici glazbene škole cijene i smatraju poželjnima kod učitelja instrumenta. Istraživanje je provedeno u Glazbenoj školi Josipa Runjanina u Vinkovcima školske godine 2010./2011. Osobine su podijeljene na profesionalne, osobno- profesionalne i osobne. Rezultati dobiveni ispunjavanjem anketnog upitnika učenika osnovne glazbene škole (N=34) pokazali su kako učenici najviše cijene one učitelje instrumenta koji su visoko motivirani, vrlo stručni, imaju pozitivan stav prema učenicima, komunikativni su, nenasilni i brižni. Najviše glasova dobile su osobne karakteristike učitelja, pa iz toga možemo zaključiti kako učenici u individualnoj nastavi priželjkuju više bliskosti, potpore i povjerenja nego što je to slučaj u razredu, tj. u skupnoj nastavi, u kojoj učitelja tijekom četrdesetpetominutnog nastavnog sata dijele s još dvadesetak učenika
glazbeno obrazovanje ; individualna nastava ; učenici glazbene škole ; učitelji instrumenta ; učiteljske osobine.
nije evidentirano
engleski
Desirable Characteristics of Teachers Who Teach Instrument Playing at Music School
nije evidentirano
music education ; individual lesson ; students of music school ; teachers of instruments ; teachers' characteristics
nije evidentirano