Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje (CROSBI ID 594959)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307

Podaci o odgovornosti

Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf

hrvatski

Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje

Samoposlužne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposlužne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraživanje je pokazalo da su samoposlužne tehnologije prisutne na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim tržištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposlužnih tehnologija može biti osnova za kreiranje bolje tržišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.

samoposlužne tehnologije; maloprodaja; tržišno pozicioniranje; Jugoistočna Europa

nije evidentirano

engleski

Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing

nije evidentirano

self-service technologies; retail; market positioning; CEE

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-307.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe

Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-45-9

Podaci o skupu

Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe

predavanje

16.11.2011-16.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija