Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje (CROSBI ID 594959)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf
hrvatski
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
Samoposlužne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposlužne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraživanje je pokazalo da su samoposlužne tehnologije prisutne na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim tržištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposlužnih tehnologija može biti osnova za kreiranje bolje tržišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.
samoposlužne tehnologije; maloprodaja; tržišno pozicioniranje; Jugoistočna Europa
nije evidentirano
engleski
Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing
nije evidentirano
self-service technologies; retail; market positioning; CEE
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-307.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-45-9
Podaci o skupu
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe
predavanje
16.11.2011-16.11.2011
Zagreb, Hrvatska