E-marketing (CROSBI ID 10189)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
hrvatski
E-marketing
Rukopis ove knjige nastao je kao logičan slijed prethodno objavljenih knjiga: “Marketinške mogućnosti interneta”, koja je tiskana početkom 2000., i “E–marketing”, izdane 2003. Za razliku od prve dvije knjige, koje kao autor potpisuje Drago Ružić, ova knjiga rezultat je suradnje spomenutog autora s mlađim kolegama koji se, svaki na svoj način, bave nekim aspektima e–marketinga. Tako suautor knjige Antun Biloš obrađuje marketinška istraživanja na internetu, što je područje njegova dosadašnjeg znanstvenog interesa, dok dio autorstva pripada Davorinu Turkalju, koji sudjeluje s dijelovima teksta koji obrađuju razvojne aspekte Weba 2.0.
e-marketing ; istraživanje i razvoj ; Web 2.0
Lektor 2. proširenog i izmijenjenog izdanja Tihomir Živić.
engleski
E-marketing
nije evidentirano
e-marketing ; R&D ; Web 2.0
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2009.
978-953-253-071-1
407
Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; 129
2. izd.
objavljeno