Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620090

Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja


Rupčić, Nataša
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja // Poslovni savjetnik, 9 (2013), 3; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja
(Time management: how to manage the waiting time)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 9 (2013), 3; 24-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Upravljenje vremenom; odnos s kupcima; iskustvo čekanja
(Time management; customer relationships; waiting time)

Sažetak
Proces davanja usluga stoga treba dobro proučiti, sagledati sa perspektive sustava te faze dizajnirati na način da se negativni elementi, kao što je neizbježno čekanje, prikriju drugim sadržajima koji će kupcima odvlačiti pozornost. Osim toga, u svim fazama davanja usluge potrebno je raspolagati točnim informacijama kako bi se kupce usmjerilo u slučaju nepredviđenih okolnosti. Rezultat će biti zadovoljan kupac, veća vjerojatnost ponovljene kupnje, zadovoljni zaposlenici te u konačnici dobar poslovni rezultat.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)