Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stjecanje kompetencija kao ključnog činitelja u obrazovanju za poduzetništvo (CROSBI ID 594844)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Živić, Tihomir ; Mesić Škorić, Marija ; Todorović, Melita Stjecanje kompetencija kao ključnog činitelja u obrazovanju za poduzetništvo // Učenje za poduzetništvo, 1, 1 / Tafra, Vitomir (ur.). 2011. str. 311-323

Podaci o odgovornosti

Živić, Tihomir ; Mesić Škorić, Marija ; Todorović, Melita

hrvatski

Stjecanje kompetencija kao ključnog činitelja u obrazovanju za poduzetništvo

Zbog važnosti obrazovanja profesionalnog osoblja radi gospodarskoga razvoja istočne Hrvatske, napose Vukovarsko-srijemske županije kao područja posebne državne skrbi, bilo je nužno pokrenuti trogodišnji Stručni studij Trgovine na Veleučilištu Lavoslava Ružičke u Vukovaru. Veleučilište Lavoslava Ružičke u Vukovaru ulaže maksimalne napore u razvoj nastavnih planova i programa cjeloživotnoga učenja u području obrazovanja i povećanja mobilnosti u odnosu na studente uključene u ovaj proces. Ovi programi prilagođeni su u skladu sa smjernicama Međunarodne udruge za cjeloživotno učenje i poučavanje (International Association for Continued Education and Training, IACET) iz Washingtona, DC, te Europske unije.

kompetencija ; obrazovanje ; poduzetništvo ; gospodarski subjekti (poduzetnici)

Tematsku osnovicu rada čini iscrpna analiza stjecanja kompetencija, posebice onih inojezičnih, kao jednog od ključnih čimbenika u obrazovanju za današnje poduzetništvo, a oprimjerena je nastavom Poslovnog engleskog jezika na Stručnom studiju trgovine i tečajem Poslovnog engleskog jezika u Centru za cjeloživotno učenje Veleučilišta Lavoslava Ružičke u Vukovaru u suradnji s renomiranom izdavačkom kućom Pearson. Uz to, glede angloameričke strukovne filologije i praćenja kurentnih trendova, naglašena je važnost ulaganja maksimalnih napora u razvoj regularnih nastavnih planova i programa cjeloživotnog učenja u području obrazovanja i povećanja mobilnosti u odnosu na studente uključene u ovaj proces. Autori zaključuju kako i dalje postoji potreba prilagodbe tih programa u skladu sa smjernicama Međunarodne udruge za cjeloživotno učenje i poučavanje (International Association for Continued Education and Training, IACET) iz Washingtona, DC, te Europske unije.

engleski

Competence Acquisition as a Key Factor in Education for Entrepreneurship

nije evidentirano

competence ; education ; entrepreneurship ; economic entities (entrepreneurs)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

311-323.

2011.

1 (1)

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Učenje za poduzetništvo

Tafra, Vitomir

Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski

1848-1264

1849-6601

Podaci o skupu

1. međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo ICEL

predavanje

02.06.2011-02.06.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Filologija

Poveznice