Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju (CROSBI ID 479002)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krstović, Jasna Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 180-187-x

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju

U radu se polazi od ideje o uzajamnoj povezanosti kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju i djelovanja razvojno-pedagoške službe. Pri tom se upućuje na različite probleme koji bitno utječu na stanje u kojem razvojno-pedagoška služba prestaje biti čimbenikom razvoja. Stoga služba stagnira i nazaduje, gubi ugled stečen u dosadašnjem povijensom kontinuitetu od pedesetak godina razvoja. Cjelokupnost djelovanja razvojno-pedagoške službe u predškolskom odgoju određena je njenim položajem u sklopu viših sustavnih struktura do te mjere da bitno utječe na položaj, status, afirmaciju i perspektivu njenog rada. Neadekvatno tretiranje podsustava predškolskog odgoja rezultira stoga i očiglednom stagnacijom pa i nazadovanjem njegove razvojno-pedagoške službe. Ovim se radom posebno izdvaja problem znanstveno-teorijske utemeljenosti razvojno-pedagoške službe. Njega se određuje kao jednog od ključnih uzroka širine problema u kojima se razvojno-pedagoška služba danas nalazi. Istovremeno, naznačuju se smjerokazi promjena koji mogu dovesti do (re)afirmacije razvojno-pedagoške službe kao bitnog čimbenika promicanja kvalitete u cjelokupnom sustavu odgoja i obrazovanja. U tom se cilju određuje kao nužno ustanovljavanje nove paradigme cijele razvojno-pedagoške službe, te posebice podustava predškolskog odgoja u kojem su se dogodile velike kvantitativne promjene u pogledu na predškolsko dijete i kvalitetu okružja u kojem se događa djetinjstvo.

razvojno-pedagoška služba; predškolski odgoj

nije evidentirano

engleski

Renewed Recognition of Counseling as Condition of Top-Quality in Pre-school Education

nije evidentirano

counseling in pre-school education; pre-school education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

180-187-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija