Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 619405

Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta


Nikolić, Ivana; Mraković, Snježana; Šerbetar, Ivan
Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012. / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 619405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta
(Standing Long Jump Performance Quality: Age and Gender Differences)

Autori
Nikolić, Ivana ; Mraković, Snježana ; Šerbetar, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012. / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

ISBN
978-9537210-55-7

Skup
Education in the Modern European Environment - EMEE 2012

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17-18.09.2012.)

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
djeca predškolske dobi; skala (Roberton i Halverson); skok u dalj iz mjesta
(preschool children; Roberton and Halverson method; standing long jump)

Sažetak
The primary aim of this research was to determine age and gender differences in the quality of fundamental motor skill performance – the standing long jump. The research was conducted on the sample of 72 preschool children (31 girls and 41 boys) aged 5 – 7 years, all attending preschool in Čakovec. General characteristics of the standing long jump skill were assessed using Roberton and Halverson method (1984). Data was collected by video recording the standing long jump from a side angle. The level of motor skills was evaluated by three independent judges. Age and gender differences were calculated by the analysis of variance (ANOVA). The results of the analysis showed significant statistical differences in jumping skills between younger (5-6 years) and older (6-7 years) group in all the variables. No considerable differences were found in the quality of the standing long jump performance between boys and girls.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Mraković (autor)

Avatar Url Ivana Nikolić (autor)

Avatar Url Ivan Šerbetar (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Nikolić, Ivana; Mraković, Snježana; Šerbetar, Ivan
Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012. / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Nikolić, I., Mraković, S. & Šerbetar, I. (2012) Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta. U: Šimović, V. & Bežen, A. (ur.)Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012..
@article{article, year = {2012}, keywords = {djeca pred\v{s}kolske dobi, skala (Roberton i Halverson), skok u dalj iz mjesta}, isbn = {978-9537210-55-7}, title = {Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta}, keyword = {djeca pred\v{s}kolske dobi, skala (Roberton i Halverson), skok u dalj iz mjesta}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, year = {2012}, keywords = {preschool children, Roberton and Halverson method, standing long jump}, isbn = {978-9537210-55-7}, title = {Standing Long Jump Performance Quality: Age and Gender Differences}, keyword = {preschool children, Roberton and Halverson method, standing long jump}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font