Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 61932

Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu


Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, Vesna; Petrak, Olivera
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1999), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 61932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu
(Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale)

Autori
Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera

Izvornik
Revija za rehabilitacijska istraživanja 35 (1999), 1; 51-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ponašanje učenika u razredu; metrijske karakteristike
(classroom behavior; psychometric characteristics)

Sažetak
U radu se provjeravaju psihometrjiske karakteristike nove Skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Skala je namijenjena prikupljanju podataka o ponašanju učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole pri čemu su procjenjivači učitelji razredne nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku od učenika 1. do 4. razreda osnovne (N=173) škole. Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost skale. Faktorskom analizom dobivena su četiri interpretabilna faktora koji su nazvani: ometajuće ponšaanje, suradnja i usmjerenost na zadatak, povučenost i uzbuđenje u ispitnoj stuaciji. Kriterijska valjanost provjeravana je na temelju 4 vanjska kriterija: dob, spol i školski uspjeh učenika, te obrazovanje roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130713

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, Vesna; Petrak, Olivera
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1999), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vizek Vidović, V., Vlahović Štetić, V. & Petrak, O. (1999) Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 51-62.
@article{article, year = {1999}, pages = {51-62}, keywords = {pona\v{s}anje u\v{c}enika u razredu, metrijske karakteristike}, journal = {Revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {35}, number = {1}, title = {Neke metrijske karakteristike skale za procjenu pona\v{s}anja u\v{c}enika u razredu}, keyword = {pona\v{s}anje u\v{c}enika u razredu, metrijske karakteristike} }
@article{article, year = {1999}, pages = {51-62}, keywords = {classroom behavior, psychometric characteristics}, journal = {Revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {35}, number = {1}, title = {Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale}, keyword = {classroom behavior, psychometric characteristics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font