Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za poboljšanje kvalite usluga javnog cestovnog prijevoza (CROSBI ID 377182)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kušan, Irena Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za poboljšanje kvalite usluga javnog cestovnog prijevoza / Peraković, Dragan (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kušan, Irena

Peraković, Dragan

hrvatski

Primjena informacijsko komunikacijskih tehnologija za poboljšanje kvalite usluga javnog cestovnog prijevoza

Istraživanje ovoga rada usmjereno je na problematiku informiranja putnika i distribuciju putničkih dokumenata u domeni javnog cestovnog prijevoza putnika. U magistarskom radu izneseni su podaci o postojećem stanju javnog cestovnog prijevoza putnika u RH te prikazani postojeći sustavi i kanali distribucije informacija sa svojim mogućnostima i nedostacima. Kroz prikaz postojećeg sustava distribucije istaknute su sve uočene eksploatacijske negativnosti i neiskorištene mogućnosti. Organizacija i kvaliteta javnog cestovnog prijevoza putnika u velikoj mjeri ovisi o informiranosti vozača, putnika i tehnologa organizacije poslovanja javnog cestovnog prijevoza putnika, prije i tijekom putovanja. Za razliku od statičkih sustava informiranja u javnom cestovnom prijevozu putnika, telefonske ili internet informacije o voznim redovima i cijeni, uz učinkovitije korištenje ITS modula u prijevoznom procesu korisniku se može omogućiti dostupnost široke lepeze korisnih informacija prije puta i za vrijeme samog puta, te formiranje baze povijesnih podataka u funkciji uvođenja novih informacijskih usluga i optimizacije poslovanja. Uvođenjem i primjenom informacijsko komunikacijskih tehnologija moguće je postići uspješnije upravljanje i funkcioniranje cjelokupnog prometnog procesa te bolja informiranost o odvijanju prijevoznog procesa. Na osnovu rezultata ovoga istraživanja, moguće je zajedničkim integriranim pristupom prijevozničkih kompanija i primjenom suvremenih distribucijskih kanala, postići navedene prednosti te razviti nove klase usluga. Osim što bi između sebe tvrtke dijelile troškove takvog razvoja, zajednički pristup uvelike olakšava tehničko-tehnološku integraciju novih procesa i usluga. U aplikativnome smislu, temeljem razvijenog u radu predloženog modela, moguće je ponuditi novu klasu usluga u javnom cestovnom prijevozu putnika primjenom suvremenih komunikacijskih sustava i usluga, prvenstveno interneta i mobilnih komunikacijskih usluga.

Javni cestovni prijevoz putnika; informacijsko komunikacijska tehnologija; distribucija informacija i putničkih dokumenata; LBS; ITS; cloud computing

nije evidentirano

engleski

The application of information communication technology to improve the service quality of public road transport

nije evidentirano

Public passenger road transport; information communication technology; distribution of information and traveler documents; LBS; ITS; cloud computing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

128

10.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport