Put do praktične kompetencije odgojitelja, učitelja (CROSBI ID 478982)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Kuzma, Zdenka
hrvatski
Put do praktične kompetencije odgojitelja, učitelja
Stjecanje inicijalne praktične kompetencije jedan je od bitnih ciljeva profesionalne izobrazbe odgjatelja/učitelja. Identificiranje standarda vrsnoće učiteljeve djelatnosti gradnjom okvira profesionalne prakse, u funkciji je promišljanja koncepcije izobrazbe (na programskoj i provedbenoj razini). Cjelovit, interirani pristup podrazumijeva promjene u definiranju "baze znanja" koja će, internalizirana u konzistentni sustav, djelovati kao ishodišna načela prakse. U radu se prezentiraju spoznaje i iskustva kontinuiranog djelovanja na transformiranje izobrazbe učitelja/odgajatelja: redefiniranje bitnih sastavnica programa, metodologije i uvjeta njegove provedbe. Uz to problematizira i pitanje odgajateljeva/učiteljeva napredovanja: kako učiniti "korak dalje" od inicijalne praktične kompetencije, te kako u osmišljvanje cjelovitog sustava izobrazbe i napredovanja uključiti odgajatelje/učitelje praktičare.
praktična kompetencija odgajatelja; temeljna znanja; integrirani sustav obrazovanja odgajatelja
nije evidentirano
engleski
A Way to the Practical Competence of a Teacher
nije evidentirano
practical competece of a teacher; basic knowlegde; integral system of teaching of preschool teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
208-219-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska