Pregled bibliografske jedinice broj: 618367
Zagreb kao kulturni proizvod: Akcijski plan poticanja razvoja kulturnih/kreativnih industrija grada Zagreba
Zagreb kao kulturni proizvod: Akcijski plan poticanja razvoja kulturnih/kreativnih industrija grada Zagreba, 2012. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 618367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zagreb kao kulturni proizvod: Akcijski plan poticanja razvoja kulturnih/kreativnih industrija grada Zagreba
(Zagreb as a Cultural Product: Action Plan for Stimulating the Development of Zagreb's Cultural/Creative Industries)
Autori
Jelinčić, Daniela Angelina ; Žuvela, Ana ; Polić, Marijo
Izvornik
Institut za međunarodne odnose
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2012
Ključne riječi
kulturne/kreativne industrije; javne politike; kulturni turizam; Zagreb
(cultural/creative industries; public policies; cultural tourism; Zagreb)
Sažetak
Rad definira ishodišne pojmove kulturnih odnosno kreativnih industrija, njihov obuhvat i ulogu u razvoju grada. Analizira pravni okvir i EU politike vezane uz tu temu. Na temelju postojeće tipologije razvoja gradova na temelju kulturnih/kreativnih industrija te na temelju istraženih potencijala postojećih kulturnih/kreativnih industrija Zagreba i okvirne procjene tržišta predlaže akcijski plan njihovog razvoja. Plan sadrži glavne i specifične ciljeve te konkretne poticajne mjere potrebne za njihov razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171685-1490 - Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura (Angelina Jelinčić, Daniela, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose