Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 617746

Grafički dizajn i komunikacija


Tomiša, Mario; Milković, Marin
Grafički dizajn i komunikacija
Varaždin: Veleučilište u Varaždinu, 2013


Naslov
Grafički dizajn i komunikacija
(Graphic Design and Communication)

Autori
Tomiša, Mario ; Milković, Marin

Izdavač
Veleučilište u Varaždinu

Grad
Varaždin

Godina
2013

Stranica
120

ISBN
978-953-7809-19-5

Ključne riječi
Dizajn ; komunikacija ; branding ; kriteriji ocjenjivanja
(Design ; communication ; branding ; assessment criteria)

Sažetak
Ovaj udžbenik obuhvaća teme koje se obrađuju unutar kolegija Grafički dizajn te ih povezuje sa srodnim temama da bi studenti što jednostavnije uvidjeli kontekst u kojem se grafički dizajner kao kreativac na tržištu nalazi. U drugom poglavlju se definira grafički dizajn, objašnjava se što je to dizajn usmjeren korisnicima i dizajn kao djelatnost. U trećem poglavlju se istražuje uloga dizajnera dok se u četvrtom poglavlju povezuje grafički dizajn i računalna grafika. Peto poglavlje obrađuje područje prezentacije dizajnerskih rješenja. Šesto poglavlje proširuje temu na područje brandinga i ulogu brandova u suvremenoj komunikaciji. Sedmo je poglavlje verbalni identitet s potpoglavljima: ime branda i slogan. Na to se nastavlja poglavlje vizualni identitet s potpoglavljima: logo, sustav boja i tipografija. Završno deveto poglavlje obrađuje temu kriterija ocjenjivanja grafičkog dizajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb