Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 617712

Muzeji i škole partneri u obrazovanju


Kisovar-Ivanda, Tamara
Muzeji i škole partneri u obrazovanju // Pedagogy and the Knowledge Society. Volume.2 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, 2008. str. 185-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Muzeji i škole partneri u obrazovanju

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogy and the Knowledge Society. Volume.2 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, 2008, 185-190

ISBN
978-953-7210-13-7

Skup
2nd International Conference on Advanced and Systematic Research

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13-15.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Muzejsko obrazovanje; partnerstvo muzeja i škole; preduvjeti partnerstva.
(Museum education; museum and school partnership; conditions for successful partnership)

Sažetak
Obrazovanje je jedno od temeljnih zadaća muzeja. Pa ipak, u namjeri uključivanja obrazovnih u muzejske aktivnosti, muzeji su morali preispitati svoju unutarnju organizacijsko- operativnu strukturu. Muzejski programi stvarani s namjerom obogaćivanja kurikuluma, oblikovani su u skladu sa školskim potrebama. Škole su, u takvoj interakciji, morale osigurati poticajne i izazovne kurikulumske pristupe za sve učenike. Uspješna muzejsko-školska suradnja koristila je interdisciplinarne aktivnosti učenja i uključivala kvalitetno dodatno obrazovanje i za učitelje i za muzejske pedagoge. U radu su navedeni i uvijeti kvalitetnog i uspješnog partnerstva muzeja i škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Autor s matičnim brojem:
Tamara Kisovar-Ivanda, (301651)