Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 617637

Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica


Tešić, Neven
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica 2012., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
(Introducing, implementing and evaluating marketing strategy in HOC Bjelolasica)

Autori
Tešić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.12.

Godina
2012

Stranica
63

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing strategija; HOC Bjelolasica
(Marketing strategy; HOC Bjelolasica)

Sažetak
U radu se raspravlja uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka