izvor podataka: crosbi
!
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica (CROSBI ID 377014)
Ocjenski rad | diplomski rad
Tešić, Neven
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Tešić, Neven
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
U radu se raspravlja uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
marketing strategija; HOC Bjelolasica
nije evidentirano
engleski
Introducing, implementing and evaluating marketing strategy in HOC Bjelolasica
nije evidentirano
marketing strategy; HOC Bjelolasica
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
18.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove