Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica (CROSBI ID 377014)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tešić, Neven Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Tešić, Neven

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica

U radu se raspravlja uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica

marketing strategija; HOC Bjelolasica

nije evidentirano

engleski

Introducing, implementing and evaluating marketing strategy in HOC Bjelolasica

nije evidentirano

marketing strategy; HOC Bjelolasica

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

18.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija